Scrappat i goda vänners sällskap =)

Japps !!! igår kväll kom bästa vännerna Camilla och Jenny hit på scrapping och mys nere  källaren =)

Detta fick jag till:


En 12*12 LO på Max och hans tjejja, sötsate Linnea !!
Denna kommer troligen bli en tavla i hans rum =)
Har använt en del av en av vinsterna från rottneträffen till detta ( mönstrat bakgrundspapper, blommorna samt "skyltarna" på  spetsen) Spetsen är alltså tryckt på bakgrundspappret =)



Ytterligare en LO 12*12 till bröllopsalbumet !!! Nu är jag uppe i hela 5 st hahahaha. Bättre sent än aldrig =)
Vi hade inte planerat in ngt ris men så överraskade svärmor oss då vi kom hem till festen i trädgården med att alla stod runt oss när vi klev ur bilen och kastade massa ris över oss =) Såååå mysigt !!
Vi gifte oss borgerligt, och sen hade vi festen hemma i vår trädgård.



Detta hade jag snabbscrappat ihop. Överrasskningen som vännerna fick varsin för att de är sååå snälla och kör ut till oss i Alvesta eftersom maken min jobbar ständig kväll ( måndag tom torsdag 13,20-23,20), och jag då inte kan köra nånstans när sonen har somnat på vardagkvällarna. TACK Jenny och Camilla  ni är guld värda !!


Kommentarer
Postat av: Anne

Åh dem är underbara.

Kommer du den 17:e?



Anne

2008-05-07 @ 22:24:03
URL: http://lillansblogg.blogspot.com/
Postat av: Matilda

Så fina saker du gör!

Jag såg lite längre ner i ett inlägg där du har gjort en LO med ordet ICE, har du använt stämplar, rubons eller är det Qickutz?

Och så undrar jag om du gör de godispåsarna själv eller om du köper dem. :)

2008-05-08 @ 10:27:25
URL: http://flitigt.blogspot.com
Postat av: Anna

Jättefina Lo och godispåsarna såg ju bara för goda ut! Ställer samma fråga som föregående, gör du dem själv?



kram

2008-05-08 @ 15:13:23
URL: http://frokenannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0