Mina tävlingsbidrag till cybercropen förra helgen !!!

image230

En LO på 12*12 Det skulle bara vara i färgerna blå, beige, vit och brun.

image231

En LO 12*12 efter denna skissen:
image235

image232

En Lo  storlek 20*20 cm.
Det skulle  vara så mycket blommor som möjligt på den :-) Tycker ni jag lyckats eller ??!!
Kommer att bli en tavla på canavs.

image233

Ett påskkort.

image234

Här skulle men scrappa något ovanligt (alterned). Jag hittade Uffes gamla plyschtärningar i källaren och satte igång ;-)
Här fick jag ett TRÖSTPRIS !!!! Yiiihhaaaa !!
Såhär löd motiveringen till tröstpriset:
"Här kommer jag att ge ett tröstpris till Smurfan73 som så fiffigt hade altrat tärningarna, vilken nostalgikick "

Detta är det första jag fått pris för i mitt scrappande !!!

Kommentarer
Postat av: J

Kortet på Max när han är arg är så bra! Känner igen den minen från mina barn. Fina saker du gör..

2008-03-09 @ 09:56:19
Postat av: Camilla Ivarsson

Så häftiga tärningarna blev och jag förstår inte att du inte vann med de andra. Så många fina kort och LO´s du gjorde. Ser fram emot ert bröllopsalbum!! Kramisar

2008-03-09 @ 23:04:26
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Martina

Minns inte var jag såg det första gången men rätt var det var så hittade jag det även här;
http://magdasscrapbooking.wordpress.com/2008/03/13/criss-cross-card/

2008-03-18 @ 21:28:44
URL: http://martina74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0