Lite scrappat !


En LO 12*12 från max 1 års kalas =) Fasen vad tiden går fort !
Har haft denna legandes på lut läääänge men inte riktigt kommit till att göra den :-)
Första LO som jag änvänder punichella på och det va ju superskoj att jobba med =)


En dubbelLO 12*12 (x2).
Från förra sommaren då vi en dag va hos "faffa" och max mumsade av vad som fanns i deras trädgård.
Rubriken är "Naturens Skafferi"   syns lite svagt.

Annars så har dagarna här mest bestått av vara ute på gräsmattan och vid sjön.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så fina! Ja, Punchinella är något jag ska införskaffa mig vid nästa tillfälle då jag kommer nära scrapp - förhoppningsvis ofta nu när Helena/Landstoken flyttar in till Växjö.

Så snygg Naturens Skafferi är! Fina stämplar... Jag har spanat på några liknande tidigare.

Tiden går fort och visst är det kul att göra LO ifrån när de var små, våra små, det är som att uppleva det igen.

Kramizar

2008-07-27 @ 11:19:57
URL: http://www.jenjen.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Så fint att du lagt upp de nya LO´s här så man kan beundra dom ofta. Så fina blev dom! Kramisar

2008-08-01 @ 13:15:16
URL: http://millai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0