På G nu !!!

Dagens slit :-)

9509 vanliga steg.
Cykling hemma på kvällen  60 min. 24 km   537 kcal.

Totalt: 17 309 steg !!!

Idag har jag varit med 5 åringarna på jobbet till ishallen...ujuj det var INTE lätt hahahaha !!!
Vilken syn de måste vart *asg* Jag på hockeyrör från 80 talet hahaha !! Men skam den som ger sig.

Sen hämtade jag sonen på förskolan och sen med han till biblioteket och hämtade en Karlsson på taket bok som kommit in nu. Max och biblotekarien skötte låneriet så bra själva hehe. Hon frågade vad han hette och vad boken han skulle hämta hette... sonen svarade
" M M axe haaa kaaaarlsson" *ler*
 Efter bibblan gick vi ner till lilla lleksaksbutiken här i byn och där hittade sonen massor som han ville ha...men mamman satte stopp  denna gången =)
Sen till bageriet och där handlade vi lite kakor att mysa med i eftermiddag (både jag å uffe å sonen hemma idag eftersom jag slutade tidigt). När vi gick därifrån så fick sonen bära lilla påsen med kakorna och så fort vi mötte någon så stirrade sonen surt på denna personen och mumlade " maxxeee kakka mmmm mmm " och höll påsen bakom ryggen *ler*
Fasen vad jag ÄLSKAR den lille klimpen !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0