Inte många steg ;-)

Liten uppdatering.....
Fick nu på kvällskvisten ihop ytterligare en LO 12*12 till vårt bröllopsalbum...

image221
Blev så nöjd med färgerna och sommarkänslan i denna.

..nepps.. i Lördags blev de inte många steg inte. Var ju hos Helena på kortmakardag. det var såå skoj och mycket trevligt, mat, sällskap och hela dagen va perfekt !
Fick gjort 2 st kort och ett till som jag avslutade här hemma.
image218

image219   

image220

Idag har vi donat lite här hemma ute i solen i trädgården *skööönt*
Sen tog vi en promenad på några timmar så lite steg blev det idag åtminstone hehe.

image214

Här sitter Max med goaste yngsta kompisen E. De var här på fika förra helgen och Max var såå mån om henne. Härligt att se dom små vara så goa mot varandra !! tack för trevligt sällskap Camilla !!!

image215

Vår alldeles egna Pippi Långstrump !!! *ler*
image217

Vi har nu fått upp vårgardinerna i köket och en härlig tulpanbukett pryder köksbordet :-)

Nej nu ska jag ner till min ommöblerade pysselhörna i källaren, fick sån lust att fixa iordning därnere efter träffen i går så då gjorde jag det på direkten.

Kommentarer
Postat av: monica

Du fick ju en del gjort på träffen du med! *ler* Kul o komma iväg o inte ha en massa "måsten" som man alltid har hemma!

2008-01-27 @ 19:30:18
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Så fina alla tre korten blev. Ser med spänning fram emot ditt pysselrum nu och få göra ett besök tror jag bestämt. Charmiga barn vi har och de är allt bra söta ihop. Gillar pippi Max hihihi. Kramisar

2008-01-27 @ 20:41:52
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Guggu

fina grejer!
gillar särskilt härlig känsla-där fick du till swirlsen perfekt :)
skönt att se att du är tillbaka i scrappartagen-ska göra en vår LO snart tror jag
*myyyz*
tjing från Guggu

2008-01-28 @ 08:19:07
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: Anna

Underbara bilder, gillar verkligen din Lo om bröllopet, påminner om de jag med gjort till vårt album.. roligt!
blir kalas med 50 kr, bara jag får ditt kontonummer ska jag sätta in pengar!

kram Anna

2008-01-28 @ 18:21:09
URL: http://smsanna.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

så enkel och så otrilogt fin LO från ert bröllop. Jag instämmer med sommarkänslan och du har använt dig av så perfekta färger. Det kommer verkligen bli ett fint album att titta i när du är klar... Kramar

2008-01-28 @ 21:55:17
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0