Härlig helg !!

Igår på sena eftermiddagen for vi till almänhetens åkning här i ishallen. Max har fått låna ett par skridskor av en kollega till mig (egentligen av hennes son som nu är 5 år). TACK Malin !
Vi hittade en begagnad hjälm till salu i ishallen med.

När jag kom hem med skridskorna i fredags em. så blev sonen alldeles lyrisk när han fick se dom !!! Helt plötsligt hade han helt själv tagit på sig dom där i hallen *ler*
Det gick över förväntan bra för han att "åka".

image222

Han var väldigt skeptisk till en början men så fort jag visade att de är ju skoj att åka, ja då gick det bra att stå på isen tyckte han med hehehehe... Vi åkte runt där på hela isen och efter några vändor kunde han ta skär och åka riktigt bra (med tanke på att han bara är lite över 2,5 år gammal ännu) när jag bara höll han i ena handen .
Sedan ville han IIINTE ta av sig skridskorna =)

Idag har vi varit till svärfar med sambo och  hon och jag tog en långpromenad på  lite över 1 timma (ca 7500 steg). Det var sååå skönt för där mellan träden blåste de inte nästan ngt alls.

Sen for vi hem och jag tog en promenad till ica å handlade lite mat ( ca 5000 steg). Väkl hemma så lagade jag iordning ett storkok med morotsbiffar MUMS !!! Det blev  ca 40 st och de flesta av dom ligger nu i frysen till kommande middagar :-P

Ikväll ska vi kolla på SingingBee  och sen blire nog att scrappa lite. har påbörjat ett album som jag ska ha alla de omonterade stämplarna i. Ska laminera  A4 ark och sen sätta stämplarna på dessa och göra hål och in med dom i pärmen. Hoppas det blir bra och snyggt.

Det vore SÅÅÅ SKOJ om alla som läste detta lämnade ngn. kommentar, jag vill ju kunna kika in till er med !!

Kramis på er alla goa bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter härligt med en dag i ishallen, vi pratade om skridskor i går. Jag har kommit fram till att jag inte kan åka längre, var rät duktig på högstadiet tyckte jag då, men nu är jag som bambi på hal is.. synd för mannen min är ritkigt duktig så vi skulle kunnat ha roligt på isen.

kram

2008-02-03 @ 20:25:09
URL: http://smsanna.blogg.se
Postat av: Camilla

Hejsan! Kikar in då och då. Kul. Lämnar mitt avtryck. :) /Camilla

2008-02-04 @ 19:21:10
URL: http://www.rallarringen.se/camilla
Postat av: Camilla Ivarsson

Visst ser han stolt ut er Max och så duktigt av honom att han klarade av att åka. Då blir det fler turer till ishallen nu förstår jag. Det är roligt när de gillar nya saker och det brukar han ju göra. Duktigt av dig att få ihop så många steg! Hejja Lotta och du har traskat långt nu sedan du började. Det låter inte dumt med dian stämplar och jag är säker på att det blir bra. Det blir en perfekt ordning på allt iallafall och det behövs alltid när man har så mycket som du har. Fick mitt paket från panduros idag och ska hämta det efter jobbet imorgon. Ska bli spännande!Kramisar

2008-02-04 @ 20:36:36
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Visst ser han stolt ut er Max och så duktigt av honom att han klarade av att åka. Då blir det fler turer till ishallen nu förstår jag. Det är roligt när de gillar nya saker och det brukar han ju göra. Duktigt av dig att få ihop så många steg! Hejja Lotta och du har traskat långt nu sedan du började. Det låter inte dumt med dian stämplar och jag är säker på att det blir bra. Det blir en perfekt ordning på allt iallafall och det behövs alltid när man har så mycket som du har. Fick mitt paket från panduros idag och ska hämta det efter jobbet imorgon. Ska bli spännande!Kramisar

2008-02-04 @ 20:36:48
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Guggu

jag är ju här som vanligt och kikar.
alltid lika kul när du uppdaterat och ser väldigt mycket fram emot se dina nya scrapalster.
själv har jag lite scraptorka just nu *buhu*

kramizar och tjingeling från
Guggu

2008-02-05 @ 11:02:42
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: monica

stämplarna är från Basic Grey och heter Two scoops/heart smudge, tror det finns fler sorter!

2008-02-05 @ 15:34:41
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Martina

Tack för alla trevliga kommentarer! Jättefin LO (förra inlägget) du gjort. Ser så fräscht ut med turkos o vitt. Kram

2008-02-06 @ 09:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0