Målar och skrivkillen!!


En bild som jag fick hem från sonens förskola idag.
Han ville fortsätta rita på den hemma och skrev då även så fint sitt namn överst !!
Nu måsta jag nog snart handla en fin pärm eller mapp till han så vi kan ha alla teckningar han ritat i.
Allt från de första prickarna, strecken och cirklarna till dessa konstverk.
Han är såå stolt så och efter denna teckningen skrev han sitt namn på en önskelista tilltomten  =)

Nu är jag snart klar med utvecklingssamtalen på mitt jobb !!! yiiihhahaaa !!
På torsdag kväll ska vi ha julmys hemma hos en kollega och jag har köpt en liten julklapp som jag rimmat till !!!
Läs och gissa vad det är hehehehehehe.......

3 klappar som kan vara bra att ha...
kommer till glädje inte bara på juledá...
Stimulerar flera sinnen..
och kanske framkallar några minnen...
Tomtefar får pryda köket...
och du kan torka händerna mitt i stöket...

( kan vara så att några kollegor läser här men men..ni får väll ha god tid på er att gissa då ) *ler*

På söndag åker vi på jobbet till stockholm för att gå på  jul på skansen
jul på skansen
det ska bli mysigt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0