Huvudvärk och pärlplatta...

Sonen är pysslig nuförtiden =) Undrans vem han fått det av tro ?!?

Först hade han sånna maxi rörpärlor men nu klarar han av vanliga små rörpärlor och har påbörjat en platta som kanske någon får i julklapp hehehe


Han ser NÅGOT stirrig ut på bilden =)

I natt vaknade jag av duktig huvudvärk :-(  gick upp på toa (som vanligt i dessa tider) och tog 2 alvedon, i morse när jag vaknade var huvudvärken kvar SUCK !!  Är hemma från jobbet idag och ska ringa mvc nu i eftermiddag för jag misstänker att mitt blodvärde sjunkit (det gjorde det när jag väntade sonen med). vill iiinte knapra järntabletter för då blir magen så jobbig, får väll dricka sån "blodsaft" istället.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt med pyssliga barn! Jag hoppas jag influerar Amanda på ett possitivt sätt så hon också blir pysslig senare! (Verkar gå vägen än så länge iaf, hon låter inte mina pysselgrejer va ifred, fast det gäller i & försig allt annat också...) Kram

2008-08-25 @ 14:00:02
URL: http://mammaalekspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0