Shoppinggalen !!

image143
Ja så kan man beskriva mig igår =)
Hade tänkt att inhandla en cuttelbug (stansmaskin) men den va på tok för dyr på mässan, det blev att jag shoppade massa stämplar , papper och annat bra å ha istället.
Får ta å beställa cuttelbugen  nånannanstans ifrån istället. =) För jag SKA bara ha en sån !!

Idag har vi städat här hemma, behövdes verkligen plocka iordning lite och få  "var sak på sin plats" igen.

Max har kissat på pottan idag !!!! Yiiihhaaa.
Han bara ÄLSKAR att hoppa omkring här hemma nu. Jämfota kan han hoppa med *duktig kille*.

Ett svar till "Lena med flera":
Ostrulle är helt enkelt en ostskiva som jag rullat ihop till en rulle *ler* Max får sån ibland när vi äter frukost.

Tjingeling på er alla goa som läser och kommenterar här !!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Ja vilken härlig bild på dig. Så kul hade vi verkligen! Max han är en duktig kille och jag tycker det händer en massa i hans liv nu. Ska bli kul att träffas en kväll i veckan. Längtar!!! Kramisar

2007-09-16 @ 21:04:23
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Lena

jahaaaaaaaaaaaaaaaa *ler* nu är vi med. vad fiffigt. ska börja använda det ordet :)
scraptillställningen verkar ju ha varit otroligt givande. var har ni fått tips om den?
funderar själv på att börja.....
kramiz lena

2007-09-17 @ 09:35:40
Postat av: Hanna Johansson

Vilken härlig bild på dig!! Alltid kul med nya saker och alla nya ideer man får på en mässa!
Kram Hanna

2007-09-17 @ 15:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0