Direktrapport från Göteborg =)

Ja här sitter vi då på centralstationen och väntar på tåget som ska ta oss hem efter en helt UNDERBAR mässdag !!!!!!!

Vi har shoppat loss ordentligt och jag har nu skavsår på båda hälarna hehehehe....

Massa folk på mässan och av ngn konstig anledning va där mest kvinligt folk ...(karlarna fanns med men de drog barnvagnar eller så kunde man hitta dom i barnhörnan hehe).

Solen skiner men de blåser en massa,


Kramis från två trötta scrappare som nu har huvudet fullt av nya ideér och vill hem och sätta igång !!!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken härlig dag vi hade ihop igår. Kul att du skickade denna direktrapport och nu måste vi träffas och pyssla en kväll. Jag tror jag håller på att bli förkyld så jag få se hur jag känner mig i em. Kramar

2007-09-16 @ 11:00:42
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0