Skrivarstuga ;-)

Ja det har det blivit här hemma nu. Max han ljudar "mmmmmmmaxxxe"  och pekar på tex våra tröjor om det står ngt på dom.
Väldigt ofta numer går han även och sätter sig vid sitt bord och skriver i sin "bok", även då ljudandes "mmmmaxxe".
På bilden sitter han och skriver i köket.

image159

Under helgen som var tyckte Max tydligen att det var för lite aktiviteter här hemma *skrattar*
Han passade på att fylla alla rutorna i almanackan med sina  "mmmmmaxxe".
Vi är imponeimage160rade !!!




















Jag har jobbat med små barns läs- och skrivinlärning på en förskola och vet hur bra det är för barn i alla åldrar, speciellt de yngre, att få uppleva och utforska sitt språk, både i tal och skrift, på ett lekfullt sätt.

När jag nu ser denna glädjen i min egen sons ögon...ja då e jag stolt som en tupp !!!
Eller som Max skulle säga 
- uckelikuuuuuu amma !!

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Så duktig han är och så fint han skriver! Det är kul att han gillar det och det är som du sa helt perfekt att han tycker det är kul för då går allt mycket lättare. Tycker er almenacka såg en aning full ut när Max noterat allt han skulle göra. hihihihi. Kramisar och pussa Max från mig

2007-10-03 @ 22:16:18
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Guggu

han är så begåvad när man följer honom så här.
kul att du också gillar scrapping-det var så jag hittade hit.
tjing från guggu!
ps har nu en egen blogg där vi snart ska ha scraptävling. välkommen!

2007-10-04 @ 12:57:47
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0