V.a.b veckan ut...

Japps... i tisdags vid lunchtid ringde de till U från Max förskola. Lillkillen hade feber och ville hem... Sen fortsatte febern under kvällen så jag beslutade att stanna hemma med han onsdagen. Igår hade han ingen feber på hela dagen och var precis som vanligt. Men jag tycker ändå att det e bra om han får vara hemma från förskolan veckan ut, eftersom han hade feber förra veckan med. Nu vill vi bli av med detta !
I natt har han sovit från 19,30 till ca 07,30 ( med lite små avbrott ibland hehe). Det tycker Mamma i familjen är sååå skönt !!!
Nu på förmiddagen så har lillkillen och jag bakat frallor....
image185

Igår kväll var bästa kompisen C här och vi pysslade en massa. Hon färglade massa uppstämplat och jag fick ihop hela 3 st kort !!!

Nästa vecka ska jag för första gången hålla i en scrapkurs !!!!!! Weiiii vad skoj det ska bli !!!
Såå skoj att andra gillar det jag gör men det känns lite konstigt med, typ " lilla jag ..kan jag verkligen detta och kommer de lära sig något ? "

Sen en kväll veckan därpå ska jag visa personalen på Max förskola detta med scrappande. De ville det efter att ha fått 2 st kort under året som gått =) Kommer nog lägga upp den kvällen som så att jag plockar ihop en påse till var å en med lite bra att ha i scrapväg =)

Här kommer korten som jag fick ihop igår....
(det första ska jag ha till kursen nästa vecka)
image186

image187
På den bruna runda uppe till vänster (sett härifrån) kan man skriva ngt.

image188

Jag har nu ÄNTLIGEN börjat få kläm på detta med distressmålning =)
Tack Helena bra hjälp i mailen !!

Kommentarer
Postat av: J

Himmel va frallorna ser goda ut!!

2007-11-15 @ 19:01:40
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilka härliga frallor ni bakat och jag blev så sugen på nybakat jag med nu. Du är duktig och det är klart att vi andra lär oss av dig när du hålelr kurser. Du kan så mycket!!! Sträck på dig kompisen min!!! Kramar

2007-11-23 @ 23:14:26
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0