"dä ä ubbe amma" (max 2,5 år)

Ja idag kom sonen fram till mig med en teckning han ritat själv i sitt rum... han sa "dä ä ubbe amma" *ler*
Här ser ni det som han visade mig..... image189































image190

Kan man bli annat än stolt som en tupp ?!?!
Jag frågade han om han inte kunde rita en till som vi kunde skicka med posten till mormor. Då satte han sig med block och krita och ritade en till, jag frågade han så varefter han ritade om han kunde rita ögon, näsa, mun och hela huvudet.. Han ritade allt och visste previs vart de olika delarna skulle vara =)

Kommentarer
Postat av: monica

härliga teckningar! det är så kul o spara o titta på senare, mina barn kan fortfarande få för sig att ta fram sina pärmar där vi sparat allt o titta i =)

2007-11-17 @ 08:01:24
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilka fina gubbar Max ritat och jag förstår att du blev stolt. Det ska du vara när din son är så duktig och jag blev med så glad när han ritat så fint. Kramisar

2007-11-17 @ 12:22:46
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0