Lite påskkort...



Igår kväll infann sig lite av lusten och jag fick till 3 st påskkort.
Få se om jag skickar dom till ngn kär vän eller tar med dom till jobbet..eller kanske bara sparar jag dom :-)

En lite skoj grej hände igår när jaghämtade sonen på dagis.....en av personalen där frågade om jag inte kunde komma dit ngn kväll sen i höst och visa dom lite av grunderna i scrapbooking... Oj av skoj att de frågade men oj va svårt !!!! Jag ska tänka över det svarade jag hehehe.
Det enda de sett av mitt amatörscrappande är ju 2 st pyttesmå kort (jul och alla hjätans dag).


56631-70

56631-69

56631-68

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina kort du gjort! Kramisar

2007-03-22 @ 21:19:45
Postat av: penni

Nice kort,

ett tips bara som du säker redan vet från tandläkaren, för o slippa infetioner måste man skölja minst 3-4ggr varje dag med desinfinerande medel, då slipper man onda infektioner. just a tip..

2007-03-23 @ 17:55:18
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Anonym

Jätte fina kort du har gjort!!!

2007-03-26 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0