Kan själv =)

Japps det kan man vår Max !
I morse när vi va uppe och strax skulle åka till dagis så va vi inne i rummet och plockade lite jag och max.
Helt plötsligt säger han haaaa kakaaa och sen går han in i köket...jag väntar nyfiket kvar för å se va han ska hitta på =)
Han kommer tillbaka mycket nöjd med en skorpa i handen hehehehehe. Och oseee såklart släpandes bakom sig. (= gosefilten).

56631-73

Idag har jag sovit 8,30-11,30 hehe. man blir trött och hängig av detta starka pencillinet :-( men såååå skönt att smärtan är borta nu i alla fall ! *glad*

I morgon förmiddag ska vi hela familjen åka till Ängelholm för max farmor fyller 60 år. Ska bli mysigt !!!!
Hoppas alla ni som läser här får en trevlig helg med massa sol och god mat =)

Jag har inte uppdaterat min "viktigt" sida på hemsidan men det beror på att ftp programmet lagt av att fungera.
Men nu är vikten på 71 kg WEIIIIII !!! Jag kanske kommer ner till mitt mål innan STORA dagen i augusti  *ler hemlighetsfullt*

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att vikten din går sakta men säkert nedåt. Ett stort grattis till det och vilken busig kille ni har. Hämta egen kaka men det är klart att en skorpa är ju inte så onyttig heller. ;-) Ha nu en trevlig helg och jag hoppas kalaset blir trevligt. Kramiar

2007-03-31 @ 08:15:18
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0