Hamster och helgen :-)

Vaknade i natt och hade såååå ont i munnen..upp å tog värktablett och sov oroligt hela natten...
När uffe fick se mig sa han..."du är ju mera svullen idag än du var igår"
Ser nästan ut som att jag har en liten pingisboll i kinden :-)
56631-61

I helgen som var hade vi ju Max mormor på besök *myyys*
På söndagförmiddagen när hon strax skulle åka så gick Max ut i köket, klättrade upp på en stol och pekade sen att mormor med skulle sätta sig på den andra stolen. När jag kom ut dit så sa han "amma jöpa affe" UJUJ va snopen man blev då  !!!! Hmmm vad sa han ?!?!?!
Jag fixade lite kaffe till dom båda och letade fram lite kex med hihihi. När han druckit upp sitt kaffe så klättrade han ner från stolen, gick bort till bryggaren och sa  "eaaa" Jag frågade om han ville ha mera kaffe coh då nickade han *skrattar* Ska han bli en kaffegubbe vår lille son måntro ?
56631-60


Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Aj ,aj ser inte så kul ut... men det är kanske skönt att den är ute i alla fall! Hoppas svullnaden och det onda går över snart!!!
Vad söt han är Max när han dricker kaffe!!!

2007-03-14 @ 19:01:35
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: susanne

Oj...det där såg inte skoj ut...stackars stackars dig...hoppas att det är bättre nu.

2007-03-19 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0