Bagare Max :-)


Igår när jag slutade tidigare på jobbet så tänkte jag att det skulle vara bra å ha lite nybakta bullar till Max mormor kommer i helgen. Efter middagsvilan så satte vi igång, jag och Max :-)
Han var lite fundersam till en början med det blev roligare och roligare.
56631-57

När jag hade ställt fram "fyllningen" på bordet och vände mig bort för en kort sekund ja då passade lilbusen på...
... sååå snabb att stoppa en sked med mumsig fyllning i munnen hehehe. Sen sa han mmmmmmmm !!!
När bullarna var i formar på plåten redo för ugnen, ja då var han med såå snabb att ta en av "sina" små bullar ur formen och in i munnen med den med hehe. Bilden säger en hel del om va han gillade det va ?!?!
56631-58

Kommentarer
Postat av: cara

Du har blivit utmanad!

2007-03-08 @ 13:41:05
URL: http://bitar.wordpress.com
Postat av: Camilla

Hihihihihi Vilken buskille du har! :-) Han är för charmig och visst är det gott att äta ogräddade bullar ;-) Kramar

2007-03-08 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0