Ut i skogen ska vi gå.....

Japps idag var det dags för liten skogstur.
Vi körde hem svärfar och sen passade jag på att traska ut i skogen där de bor för att plocka lite blåbär MUMS !!
Max och Uffe var kvar hemma i deras trädgård lite.
Jag hittade massor av bär och kul var det med hehe !! Jag som inte plockat blåbär sen jag var barn fick ihop 4 liter !! på 2,5 timma ujuj !!
Efter en liten stund kom grabbarna i familjen ut till mig bland ris och kvistar. Max tyckte det var liiite jobbigt att gå, så det blev en korttur för de två =)

Här är en go bild på vår lille "blåbärsputte"

56631-122



Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Så ni hittade blåbär ni också! Så mumsigt! Vilket gulligt kort på Max!
Kram Hanna

2007-07-18 @ 22:02:40
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0