Bra och Dåligt idag...

Bilden föreställer ljusbrickan som vi firade in det nya året med.
Bra och Dåligt

Bra:
* Att det inte var minusgrader på morgonen och jag slapp skrapa bilrutorna
* Att jag kände mig såpass pigg ändå på morgonen trots ett fåtal timmars sömn i natt....
* Maxens härliga leende när jag hämtade han på dagis !!

Dåligt
* Att jag tog två korvar med bröd till på mellanmålet på jobbet.
* Att jag inte hade karaktär nog att strunta i popcornen till tv´n i kväll.
* Halsen som gör sååå ont !!

Jaja..nog tjatat.. Jag ser fram emot en ledig dag i morgon =) Då ska vi hela familjen in till V-ö och kolla lite i affärer hihihi !!!

I natt vaknade sonen kl 04 och var såååå piggelin. Mamma Lotta var desvärre inte lika pigg... pappa uffe vaknade inte ens  hahaha... Men det blev att sonen och jag la oss i soffan med filten över...efter ca 30 min tycker jag att det låte som han sover så jag kikar lite på han... Möts av ett jätteleende och  ejjjjjjjj och han låg och kikade i taket helt klarvaken !! SUCK !!  Kl 06 fick jag nog och gav efter å han fick lite välling och sen la jag han i sin säng och där somnade han. Klockan 07 va de dags för mig att gå upp TRÖTT TRÖTT. Men piggnade till ganska bra innan jag skulle köra in till V-ö och jobba.
Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin ljusbricka!!

2007-01-05 @ 17:54:00
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0