Alla Hjärtans dag !!

Dessa goda bakelserna hade min goe uffis köpt till oss på alla hjärtans dag !!
MUMS !!

56631-50


Annars e det lungt här just nu :-) I morgon kommer farfar å ska äta middag med oss och sen ska han och Maxen umgås (som han sa..trötta inte ut han under dagen för jag vill umgås med han). De kommer säkerligen få det sååååå mysigt !
Jag och uffe vi ska på bio och se Kanalkampen (göta kanal 2).
Nu till middagen idag så tog jag ett glas vin....hmm bortkastat på mig..jag drack halva å sen var jag bara sugen på vatten.... *skrattar*  Nu är jag helt matt i hela kroppen..snacka om att tåla lite  !!


Kommentarer
Postat av: Cara

Haha! Jag skulle säkert svimma av en mellanöl! ;-) Minns knappt när jag varit berusad sist.

2007-02-20 @ 13:51:33
URL: http://bitar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0