Mer beställningsjobb =)

Ja nu har tomtesmurfan fullt upp hehe..när jag hade med mig de där större tändsticksaskarna till jobbet  så fick jag genast fler som vill köpa...weiiii !!

image194
......så nu har jag gjort klart dessa med å de ska med till köparna i morgon.

Annars så står massa luciafirande för dörren, i morgon e de först dags för förskolan jag jobbar på att ha luciatåg med våra små härliga sångfåglar *myyys* Ska bli spännande å se hur det går men jag e övertygad om att det kommer gå så bra så jag blir alldeles tårögd....hmm ( jag har en förmåga att väldigt lätt bli tårögd i dessa tider).

Sedan på kvällskvisten e de dags för luciasamling på sonens förskola. De har valt att ha en samling där de som vill får vara utklädda till nått julaktigt, och där ska de framföra (tillsammans med de föräldrar som vill) sånger de övat på *LÄNGTAR*

Sen är man nog ganska så slut efter den dagen skulle jag tro hehehehe....



Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Så fina paket du gjort och jag är övertyga att dina kunder blir nöjda. Ser fram emot att höra hur lussefirandet var på dagis sedan och så mysigt det låter. Få se om vi tar oss i kragen och lussa lite imorgon vi med men det får nog bli först på kvällen när bilen är hemma. Kramisar min bästis!!!

2007-12-13 @ 00:09:23
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0