Leeeedig !!!!

Japps nu e de stora julledigheten som kommit hit hehehehe..
Igår jobbade jag å sen va de runt i Växjö å handla massa julklappar till bekantingar. Sen klippning av mig å sen storhandla. När jag kom hem vid 21 tiden va jag mer än lovligt trött. (ca 11000 steg..de ni kollegorna hehe).

Idag har det julpysslats här hemma mest hela dagen. Farmor har varit här på fika och sen har vi agerat huliganer i skogen hihihihi !!!!

Hann även med att göra ett pepparkakshus...inte så snyggt men de va "ott ott amma" sa Max  :-D
Nu på kvällskvisten har vi griljerat skinkan. 1a gången jag gjort skinka i hela mitt liv ...men INTE den sista. *ler*

      
 image201
Den smakade LJUVLIGT !!!!

image202
Kolla in på husväggen ovanför grisens huvud..... hahaha.... där satt det en
gran innan sonen fingrade bort den och åt upp den !!

image203

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken smarrig julskinka ni gjort och den ser så god ut. Ska med vara lika duktig tänkte jag men det få bli imorgon. Förstår inte hur vi ska hinna med allt imorgon med det märks. Förstår att Max inte kunde låta bli ena granen för så gott huset ert ser ut. Kramisar

2007-12-22 @ 22:53:01
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0