Nostalgi...paket och beställningskort !!!

Japps..just nu för 2 år sedan låg jag där på förlossningen och  hade ONT ONT  =) Hehehe.. och i morgon när vi vaknar har e vi en alldeles UNDERBAR 2 åring här  *myser*

På Lördag blire kalas här med hembakade gottigheter och lagom mycket gäster =)
Såhär ser det just nu ut på vårt köksbord...dessa ska sonen få öppna i morgon när han vaknat !!

56631-82

Han har i förväg fått en sandlåda med som står där den ska ute på gräsmattan....måste bara iväg och "skaffa" lite sand nån gång med *ler*

Idag fick  jag ett beställningsjobb av en kollega på jobbet. Hon ville ha ett kort till en liten tjej som heter Julia...
resultatet blev detta.... (suddig och sned bild men men.. )
56631-81

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilket fint kort och jag kantänka mig att lilla Julia uppskattar det mycket! Härliga paket och det ska bli kul att se vad Max gillar att bli firade idag. Nu har nog mormor redan kommit så dom busar för fullt och om en stund kommer vi och hälsa på och gratta med :-) Kramisar

2007-04-28 @ 11:50:11
URL: http://millai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0