Härliga sommarkväll !!

I eftermiddag när jag kom hem från jobbet va de bara av med jeansen och på med kortbyxorna =) YAMMIIEEE !!
Sen fixade vi fram grillen, gjorde rent den och slappade ute på gräsmattan. Maxen och jag testade grannens stora studsmatta..fast det var liite otäckt tyckte nog Maxen  hihhihi..men det var skoj när han var i min famn och jag studsade hehe. Bra träning av balansen de där *ler*
Sen kom vänner hit och vi grillade goda hamburgare och barnen fick korv. Det var poppis och gott.

En bild av vårt hus där vi trivs kanonbra =)
56631-78

Kommentarer
Postat av: Camilla Ivarsson

Vilken underbar em och kväll det låter som ni har haft. Visst är det skönt nu när vi kan ta på svalare kläder. Jag har haft trekvartbyxor på mig idag och det har varit perfekt! Kramisar

2007-04-13 @ 22:52:55
URL: http://millai.blogg.se
Postat av: Anonym

låter alldeles underbart och jag förstår att ni tirvs i huset, det ser så mysigt ut!

2007-04-14 @ 15:27:23
URL: http://smsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0