Mysmorgon och klädparty =)

Imorse va de min tur att gå upp med Maxen..Kl 06 tyckte han att jag skulle upp *gäääääsp*
Jaja bara å gilla läget med andra ord....  Vi åt frukost vid 6,30 tiden och sen busade han runt lite =)
Jag la mig i soffan med spanläge på han. Efter ett tag traskade han ut i köket och kom snart tillbaka med snuttis och tuttis i högsta hugg ! Sen skulle han upp till mig i soffan =) Myyyys !!! Där la vi oss tillrätta och somnade såååå gott =) Tänk sååå härligt det är att få vakna upp och ha maxen precis brevid sig på armen, kunna köra in min näsa i hans mjuka hår, lukta på hans gooooa doft och bara somna om  igen =)
Det kallar jag PERFEKT morgon det. Då spelar det ingen som helst roll att han ville upp vid 6 tiden.

Sen idag åkte vi in till storstan hihihi, handlade höstmössa + matchande tumvantar, vattentäta vintervantar, fuskolle, byxor + matchande tröja till Max. Han hade fått pengar från sin gammelmormor TACKAR !!!!!

Efter stada så var det min tur att fara på party =) Klädparty  Jag tänkte inte handla något men kunde inte låta bli denna gröna långärmade ..... http://www.meandi.se/plagg.asp?nr=38 
tyckte den bara skrek..."jag vill till Maaaax "

Nu sitter jag här vid datorn och Uffe han jobbar. Har fått ont i halsen och näsan den rinner (maxenbaciller måntro?). Få hoppas det gått över tills jobbet i morgon... här jobbar jag...
http://www.skolweb.vaxjo.se/forskola/ojaby/
Tjingeling !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0