sjuker igen....

Jahopp..nu har max haft feber i 2 dagar...hoppas den ger sig snart.
Annars så flyter livet på som vanligt med jobb mm. Vi har börjat med 5 års gruppen på mitt jobb (jag på vår avd. som har hand om den + 2 avd. till i "huset"). Idag var första träffen och det gick kanonbra !!! Sååå härliga ungar vi har !!!

Jag har små funderingar på att minska ner på Max egen sida och istället skriva bara här i dagboken om det som händer och sker i tillvaron, det känns inte som att tiden räcker till längre.

Max är sååå gooo hela han *älska* Idag när jag satt i hallen och han sprang till mig för att kramas, ja då kom han helt plötsligt med en blöja. Då sa jag till han "kan du lägga den här där den ska vara". Då gick han in på sitt rum och la tillbaka den i blöjkorgen !!! DUKTIGT !!!

Han babblar på hela tiden men inget man förstår hehehehe Fast iofs så kan vi ju hans "språk" ändå =)

Min bästa kompis C med sambon P fick ju en liiten liiten dotter 3 mån. för tidigt...nu ska de snart få komma hem !!!!!! Jag är såååå GLAD för deras skull !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0