Min första oriflamevisning !!!

Ja den har jag haft nu =)
Var allt ganska nervös innan men oj va skoj det var. Jag babblade på som bara sjutton och kunde svara på deras frågor gamska bra  ( om jag får säga det själv)
Sålde för en massa pengar med *glad*

Annars så flyter livet på ganska bra tycker jag.... vi var på ett utv.samtal på max förskola idag och allt var kanonbra med han tyckte de hihihhi !!! Han är en social rackare med massa humor =). Han är omtyckt av kompisarna och han tycker om alla där med. Ibland tycker han om dom sååå mycket så han vet inte riktigt hur han ska visa det, vilket medför att han då blir lite hårdhänt. Hehehehe låter precis som den Maxen vi känner det !!!

På mitt jobb är det full fart för det mesta. Nu är det ju lite lugnare när det är höstlov *skönt*.

I helgen var jag på en scrapträff hela Lördagen. Vi satt ca 10 tjejjer och scrappade från 10-22 !!! Det kändes som ca 3 timmar *ler* Eller som Uffe kallade det..... " ni hade lan utan datorer" .

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till din första egna Oriflame visning - visst är det kul när man tillslut vågar! Det ger mersmak ;)
Kram Jenny

2006-11-01 @ 19:22:31
URL: http://www.jenjen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0