Trööööötttt !!

I morse va det ingen glad Smurfa som gick upp ur sängen.....mitt morgonhumör är INTE att leka med men så fort jag kommer upp och fixat iordning mig (=blöta håret å spraya det lite, tvätta ansiktet och på med dagcreme och mascara från http://www.oriflame.se och borsta gaddarna). När detta är klart är jag på betydligt bättre humör hihihihihi !!
När jag kollade på termometern fick jag en smärre chock !! Minus 18 grader !!! HUUUU va kallt !!! men när jag kom till jobbet så var det minus 22 !!!

Busat en massa med alla godingar på mitt jobb hehe. Har nu lärt mig att inte säga min sons namn när jag pratar med de minsta *ler* Så kan de ju lätt bli när man varit hemma med han i ca 10 månader tidigare.

Sen när jag kom hem så hade den andra godingen hemma fixat middag som var sååå smaskig. Det tyckte Max åsså hihihi !!

Over and out !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0