56631-21

Maxen  den lille byggaren !!!

56631-21

Ja här hemma är det full fart numer. Han bygger flera gånger varje dag och i eftermiddag när jag kollade lite tv så satt han som vanligt och plockade med sina klossar (mega blocks).

Idag har han varit hemma från dagis för han vaknade med 38 i feber. Troligen biverkningen från vaccinationssprutan förra tisdagen. Han har varit lika pigg och glad som vanligt ändå !!!

Jag har ju varit sjukskriven hela veckan för  i helgen som var fick jag halsfluss med hög feber :-( AJAJAJ i halsen och  i huvudet !!!!
Lyckades få en tid hos jourläkaren på Söndagen och han behövde bara känna på utsidan av min hals så visste han att det var dubbelsidig halsfluss. Pencillinkur i 10 dagar blev det.

Men nu är jag gamla vanliga glada jag igen och det är sååå skönt det =)



Kommentarer
Postat av: penni

Så söööt han är :-D

2006-12-08 @ 20:36:13
URL: http://penniscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0